Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack – Bc. Martina HAVELKOVÁ
Bc. Martina HAVELKOVÁ
Master's thesis
Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack
Cultural Differences in Advertising: a comparative analysis of print advertisments in the Czech and Flemish weekly magazines Reflex and Knack
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním identických mezinárodních reklam, jež byly publikované ve vlámském týdeníku Knack a v českém týdeníku Reflex v období od října 2011 do června 2012. Cílem práce je zjistit, zda si byli tvůrci mezinárodní reklamy vědomi kulturních odlišností mezi Českou republikou a Vlámskem a pokud ano, jak se od sebe liší forma a obsah reklamního sdělení pro vlámské a české …moreAbstract:
The thesis aims to locate cultural differences between Flemish and Czech consumers on the basis of a research within international advertising campaigns. The intention is to detect to which degree international advertisements of products or services are adapted to the Czech or Flemish audience. The research is restricted to advertisements published in the Flemish weekly Knack and the Czech weekly Reflex …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Accessible from:: 12. 12. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2013
- Supervisor: Drs. Bas Hamers, M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVELKOVÁ, Martina. \textit{Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/bgkzbh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVELKOVÁ, Martina. Cultuurverschillen in reclame: Een vergelijkende studie van reclame in de Tsjechische en Vlaamse weekbladen Reflex en Knack. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Interpreting and Translation of Dutch as a First Foreign Language
Theses on a related topic
-
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková -
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Adam Bárta -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ -
Kulturní rozdíly managementu v řízení hotelového provozu
Alina Paramonova -
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
Kristýna Háková -
Kulturní rozdíly v nákupním chování Čechů a Němců
Dominika Hortová -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights