Kateřina Csiriková

Diplomová práce

Brand management vybrané značky

Brand management of the choosen brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identitou a strategickým řízením značky Garnier, která patří do portfolia společnosti L'Oréal. Cílem je ukázat možnosti, jak zvýšit loajalitu zákazníků k této značce. V praktické části je analyzována značka Garnier pomocí určení její identity, marketingového mixu a analýzy SWOT. Na základě toho je vytvořen vlastní výzkum, který má za cíl zjistit image značky Garnier a míru …více
Abstract:
Thesis deals with identity and brand management of the brand Garnier, which belongs to the company's portfolio of L'Oréal. The aim is to show options, how to improve the loyalty of customers to this brand. In practical part is analysed the Garnier brand by the determination of its identity, marketing mix and SWOT analysis, which is afterwards used as a background for the primary research. The primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Zuzana Závodná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34158

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod