Talent Management a jeho význam pro MSP – Bc. Tomáš Mach
Bc. Tomáš Mach
Master's thesis
Talent Management a jeho význam pro MSP
Talent Management and its Importance for SMEs
Anotácia:
Hlavním tématem diplomové práce je talent management v organizacích působících ve finančním sektoru, resp. v oblasti kapitálových trhů. Důvody vedoucí ke zpracování tohoto tématu jsou potřeba řídit a motivovat zaměstnance moderním způsobem i potřeba individuálního a empatického přístupu nadřízených k podřízeným. Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu systému školení a benefitů sestaveného na míru …viacAbstract:
The key topic of this diploma dissertation is talent management in organizations operating in the financial sector, resp. in the area of capital markets. The reasons behind, leading to elaboration of this topic are demand on modern way of management and motivation of employees as well as on individual and empathetic attitude to subordinates. The key goal of the master dissertation is to design a proposal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d5apg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Lenka Říhová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Diverzity management se zaměřením na osobnostní charakteristiky ve vybrané organizaci
Ivana Bartošová Gandžalová -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená -
Psychologie osobnosti ve službách
Markéta Reptová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
Tereza Louvarová -
Osobní web jako podpora osobní značky
Zuzana Kratochvílová -
Analýza vzdělávacích potřeb osobních asistentů
Marie Hanáková