Alena Langrová

Bachelor's thesis

Pronunciation in teaching English: focus on word stress

Pronunciation in teaching English: Focus on word stress
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním anglické výslovnosti se zaměřením na slovní přízvuk. Teoretická část z větší části pokrývá důležitost vyučování slovního přízvuku, vyučovací metody, zpětnou vazbu učitelů na slovní přízvuk žáků a učitele jako výslovnostní modely. Praktická část se skládá z výzkumu, který byl zhotoven za pomocí pozorování a rozhovorů. Cílem praktické části je zjistit, zda a …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with teaching English pronunciation with focus on word stress. It starts with the theoretical part which mainly covers the importance of teaching word stress, teaching methods, teachers' feedback on learners' word stress and teachers as pronunciation models. The practical part consists of research which was conducted with a help of observations and interviews. The aim of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Langrová, Alena. Pronunciation in teaching English: focus on word stress. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education