Ing. Marek INGR

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.

Analysis of customer`s satisfaction with the company Colorlak,a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2005/2006 a zjišťoval spokojenost zákazníků …více
Abstract:
This bachelor work deals with issue of customers` satisfaction, that becomes an important factor of company`s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers` satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2005/2006 years. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 3827

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

INGR, Marek. Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika