Ing. Marek INGR

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.

Analysis of customer`s satisfaction with the company Colorlak,a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2005/2006 a zjišťoval spokojenost zákazníků …více
Abstract:
This bachelor work deals with issue of customers` satisfaction, that becomes an important factor of company`s success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers` satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2005/2006 years. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 3827

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

INGR, Marek. Analýza spokojenosti zákazníků firmy Colorlak, a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika