Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek – Bc. Petr Luljak
Bc. Petr Luljak
Diplomová práce
Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek
The Online Services of the Digital Sale of Sound Recordings
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových mixů online servisů digitálního prodeje zvukových nahrávek Supraphonline, iTunes Store, Spotify a Deezer. V rámci složky propagace (promotion) jsou analyzovány pouze komunikační aktivity uvedených servisů na sociálních sítích Facebook, YouTube, Twitter a Google+ a jejich interakce s uživateli. Všechna získaná data jsou srovnána a následně vyvozeny …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes the marketing mixes of digital sound recording sales online services Supraphonline, iTunes Store, Spotify and Deezer. Under the promotion are analyzed only communication activities of included services on social networks Facebook, YouTube, Twitter and Google+, and their interaction with users. All obtained data are compared and then inferred the possible effects on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Luljak, Petr. Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Průmysl populární hudby v období legislativních proměn ochrany duševního vlastnictví v souvislosti s digitálním šířením hudby.
Jana Kukačková -
Srovnaní oceňovacích schémat při prodeji digitální hudby
Soňa Jakubová Niedermayerová -
Prodej hudby pomocí digitálních platforem
Radek Mikan -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Analýza prodeje digitální hudby ve spojení s mobilními operátory na českém trhu a v zahraničí
Renáta Urbanová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev