Současná operní a operetní produkce Moravského divadla Olomouc a její publikum – Mgr. Karel SVAČINA
Mgr. Karel SVAČINA
Bakalářská práce
Současná operní a operetní produkce Moravského divadla Olomouc a její publikum
Current opera and operetta production of Moravian Theatre in Olomouc and its public
Anotace:
Hudební divadlo v Olomouci prošlo za dobu své existence bohatým vývojem. S proměnami společenských a kulturních podmínek se také mění role, které hudební divadlo ve společnosti zastává. Cílem této práce je na případu Moravského divadla Olomouc prodiskutovat současnou podobu těchto rolí, a navrhnout výzkumný postup, který by umožnil odpovědět na následující otázky: Kdo a proč chodí dnes v Olomouci na …víceAbstract:
Musical theatre in Olomouc has experienced a rich development in the course of its existence. The roles which the musical theatre plays in society changes along with changing social and cultural conditions. The aim of this work is to discuss the current form of these roles on the case of the Moravian Theatre in Olomouc, and to design a research method which would make it possible to answer the following …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Miriam Hasíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVAČINA, Karel. Současná operní a operetní produkce Moravského divadla Olomouc a její publikum. Ostrava, 2019. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Housle
Práce na příbuzné téma
-
Pozice středoškolského publika v kultuře, vliv školy a pandemické situace
Markéta Votavová Večeřová -
Nová média v práci s divadelním publikem
Eva Zavřelová -
Giselle - premiéra baletu Moravského divadla Olomouc
Michal Štípa -
Scénické zvukové technologie a jejich podíl na současné tvorbě Moravského divadla Olomouc
Anna Motalíková -
Mamzelle Nitouche - Komparace dvou nastudování na scéně Slezského divadla Opava a Moravského divadla Olomouc
Adam VIŠŇOVSKÝ -
Možnosti transformace Moravského divadla Olomouc, p. o., na jinou právní formu
Radka Pospíšilová -
Divadlo v Olomouci na konci čtvrt tisíciletí své existence
Martin Novotný -
Nástup normalizace a její vliv na uměleckou činnost Moravského divadla Olomouc (sezony 1966-1972)
Vendula VALÍKOVÁ