Ing. Jiří Horák
Master's thesis
Vstup podniku na čínský trh
China Market Entry
Abstract:
Předmětem této diplomové práce, která se jmenuje Vstup podniku na čínský trh, je analýza a následné vyhodnocení vstupu vybraného českého podniku na čínský trh. Hlavním cílem práce je identifikování hlavních problémů, se kterými se tento podnik při vstupu na čínský trh potýká, a následné vypracování realistických doporučení pro strategický management podniku, jak tyto problémy řešit. Důraz je kladen …moreAbstract:
The goal of this thesis is an analysis and evaluation of market entry of a chosen Czech company into the Chinese market. The main objective of the thesis is the identification, description and evaluation of the main problems associated with the entering of a chosen Czech company into China and also to provide relevant and realistic recommendations as to how to solve these problems. The emphasis is …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gwog3/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2012
- Supervisor: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Vstup podniku na zahraniční trh
Zuzana Radočáková -
Vstup podniku na zahraniční trh
Jakub Havier -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník