Ing. Kateřina Šopincová

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Diplomová práce uvádí aktuální právní úpravy srovnávací reklamy v českém právním řádu. Zaměřuje se na právní úpravy srovnávací reklamy ve Francii a Evropské unii. Popisuje použití srovnávací reklamy v ostatních zemích. Věnuje se typologizaci srovnávací reklamy, jejím výhodám a nevýhodám oproti jiným typům reklamy. Na konkrétních příkladech z praxe je v práci prokázáno využití srovnávací reklamy v široké …více
Abstract:
The dissertation looks at the current regulations of comparative advertising in the Czech legal system. Focus is put on comparative advertising in France and the EU and also describes it is use in other countries where it is advantages and disadvantages are compared to other types of advertising. A demonstration of specific practical work in a wide range of human activity are included in the examples …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní