Ing. Kateřina Šopincová
Diplomová práce
Srovnávací reklama
Comparative advertising
Anotace:
Diplomová práce uvádí aktuální právní úpravy srovnávací reklamy v českém právním řádu. Zaměřuje se na právní úpravy srovnávací reklamy ve Francii a Evropské unii. Popisuje použití srovnávací reklamy v ostatních zemích. Věnuje se typologizaci srovnávací reklamy, jejím výhodám a nevýhodám oproti jiným typům reklamy. Na konkrétních příkladech z praxe je v práci prokázáno využití srovnávací reklamy v široké …víceAbstract:
The dissertation looks at the current regulations of comparative advertising in the Czech legal system. Focus is put on comparative advertising in France and the EU and also describes it is use in other countries where it is advantages and disadvantages are compared to other types of advertising. A demonstration of specific practical work in a wide range of human activity are included in the examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/taagj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana osobnosti v hromadných sdělovacích prostředcích
Tereza MICHALOVÁ -
Zveřejňování informací o obětech trestné činnosti po novele „náhubkového“ zákona: Ochrana osobnosti a svoboda projevu
Iva Břízová -
Ochrana osobnostních práv osob dotčených obsahem publikovaným v hromadných sdělovacích prostředcích
Pavla Grenarová -
Ochrana zdroje a obsahu informací v právu a praxi České republiky
Jana MAZALOVÁ -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Agresivní obchodní praktiky (praktické příklady)
Jana Machová -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Tomáš Pavlát