Zuzana ŠTĚPÁNKOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv značky na nákupní rozhodování

The Influence of Brand on Purchasing Decisions
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem značky na nákupní rozhodnutí spotřebitele a obecnými preferencemi při výběru obuvi. Dále práce zkoumá, jak vnímají spotřebitelé značku Baťa. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí výsledků z průzkumné sondy objasňuje, jaká kritéria hrají pro spotřebitele nejdůležitější roli při výběru obuvi a jaká …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of brand on purchasing decisions and customer?s common preferences at choosing shoes. The thesis researches the image of the brand Baťa. The theoretical part explains all the key concepts that lead to understanding the practical part. The practical part explains the results of the research. The research clarifies the image of brand Baťa and also which criterions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTĚPÁNKOVÁ, Zuzana. Vliv značky na nákupní rozhodování. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe