Concepción del presente de indicativo en manuales del español con respecto a los métodos comunicativos – Martina Šepsová
Martina Šepsová
Diplomová práce
Concepción del presente de indicativo en manuales del español con respecto a los métodos comunicativos
Conception of the present tense in Spanish textbooks with respect to communicative methods
Abstract:
This diploma thesis deals with the analysis of three textbooks of the Spanish language from the point of view of the way of teaching grammar on the background of communicative teaching methods. In the theoretical part, we first analyze the didactic resources used in teaching, and from these we choose the textbook itself. Then we focus on the structure of textbooks that deal with foreign language teaching …víceAbstract:
V této diplomové práci se zabýváme analýzou třech učebnic španělského jazyka z hlediska způsobu výuky gramatiky na pozadí komunikativních výukových metod. V teoretické části nejdříve rozebíráme didaktické prostředky, které se ve výuce používají, a z těch si vybíráme samotnou učebnici, kterou dále popisujeme. Poté se soustředíme na strukturu učebnic, které se zabývají výukou cizích jazyků, a výukové …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h9y4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEPSOVÁ, Martina. \textit{Concepción del presente de indicativo en manuales del español con respecto a los métodos comunicativos}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/bh78cn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Simulační metoda v rozvoji komunikační kompetence v odborném anglickém jazyce u studentů vyšší odborné školy zdravotnické
Zdeňka Schormová -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Grammar Translation Method and Communicative Approach in Teaching English
Gabriela Vašátová -
Developing communicative competence and the role of course books
Zdeňka Králová -
Teaching teenagers speaking: Developing communicative skills
Lenka Šomanová -
Bilingual families and their communicative approaches
Jana Vašíková -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Callanova metoda ve výuce španělštiny u dospělých
Veronika Blažejová