Organizační struktura nadnárodních společností – Bc. Jitka Dundáčková
Bc. Jitka Dundáčková
Diplomová práce
Organizační struktura nadnárodních společností
Organizational structure of multinational companies
Anotace:
Předmětem diplomové práce je popis a analýza organizační struktury nadnárodní společnosti. V teoretické části práce je popsána správa a řízení společností, formy vstupu na zahraniční trhy, organizační strategie, organizační struktury a organizační kultura. Poznatky získané v teoretické části jsou následně aplikovány v praktické části, kde je představena společnost Saint-Gobain, následně je provedena …víceAbstract:
The subject of this master‘s thesis is to describe and analyze the organizational structure of multinational companies. The theoretical part describes Corporate Governance, forms of entry into foreign markets, organizational strategy, organizational structure and corporate culture. The knowledge gained in the theoretical part is then applied in the practical part, where Saint-Gobain company is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xj34r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Individuální a organizační strategie zvládání pracovní zátěže a prevence syndromu vyhoření u sociálních pracovníků odborů sociálních věcí obcí s rozšířenou působností
Michal Kudláček -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Ema Fránková -
Vztah organizační kultury a strategie jedné organizace
Michal Antoš -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Organizační strategie, struktura a uspořádání
Šárka Alexa -
Organizační struktura nadnárodních společností
Veronika Chlumská