Problematika tvorby minimálního preventivního programu pro ZŚ – Lenka Žlabová
Lenka Žlabová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Problematika tvorby minimálního preventivního programu pro ZŚ
Anotace:
Cílem této absolventské práce je usnadnit zpracování Minimálního preventivního programu pracovníkům škol a školských zařízení především školním metodikům prevence. První část práce je věnována vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro další práci s textem. Vysvětluje pojmy jako sociálně patologické jevy, primární prevence, sekundární prevence, terciální prevence, Školní preventivní strategie …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor thesis is to simplify the processing of the Minimal prevention program. This program is used by school workers especially Prevention Methodists in school facilities. The first chapter of the thesis is focused on explanation of essential expressions, which are very important for other work with the text. There are expressions clarified as Social pathological phenomenon, …víceKlíčová slova
Rizikové chování Školní preventivní strategie Metodické doporučení k výchově proti projevům rasismu xenofobie a intolerance č.j. 14 423/99-22 Metodické doporučení k primární prevenci rizikového chování u dětí žáků a studentů ve školách a školských zařízeních č.j. 21291/2010-28 Česká školská inspekce Minimal prevention program High – risk behavior School prevention strategy Methodological recommendation for upbringing against racism expression xenophobia and intolerance Ref. no. 14 423/99-22 Methodological recommendation for primary prevention high-risk behavior of children pupils and students in schools and school facilities. Ref. no. 21291/2010-28 Czech school inspection
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/rfncg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2013
- Vedoucí: Mgr. Lucie Hubertová
- Oponent: Mgr. Anna Klimešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Poruchy příjmu potravy u žáků a studentů ve věku od 15 do 18 let v Praze
Adéla Vlachová -
Rozdíly ve vnímání policie mezi vysokoškolskými studenty v České republice a Illinois se zaměřením na pocity strachu a nejistoty versus bezpečí a důvěry.
Michaela Jelenová -
Včlenění sociální práce do hospicové a paliativní péče v České republice, ve Velké Británii a v Polsku.
Lenka Záděrová