Jakub Řehula

Diplomová práce

Návnadový efekt v rozhodovacím procesu racionálního a emočního typu

The Decoy Effect in Rational and Emotional Decision Making Type
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem návnadového efektu (decoy effect) na spotřebitelské rozhodování v kontextu produktů s racionální a emoční motivací, jak je vymezuje FCB matice. Cílem bylo zjistit, zda a jak se účinnost návnadového efektu liší v závislosti na typu rozhodovacího procesu a dalších individuálních charakteristikách spotřebitelů. Výzkum byl realizován kvantitativní formou prostřednictvím …více
Abstract:
This thesis examines the influence of the decoy effect on consumer decision making in the context of products with rational and emotional motivation as defined by the FCB grid. The aim was to investigate whether and how the effectiveness of the decoy effect varies with the type of decision making process and other individual consumer characteristics. The research was conducted quantitatively through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/96183