Struktura spotřebních zájmů současné mladé české generace – Ing. Kristina Vlčková
Ing. Kristina Vlčková
Bakalářská práce
Struktura spotřebních zájmů současné mladé české generace
Structure of the consumers interests of the contemporary Czech young population
Anotace:
Teoreticko-metodologická část bakalářské práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a objasnění jak hodnot a ideálů mladé generace, tak i aspektů, které je ohrožují. Praktická část této bakalářské práce bude obsahovat mnou vytvořený dotazník. Získané výsledky z dotazníkového šetření by měly ukázat, jak se s měnícím se věkem mladých lidí mění názory, postoje a vnímaní okolního světa. Hlavním cílem …víceAbstract:
The primary goal of my bachalor’s thesis is to determine the authentic interests and opinions, as well as various additional aspects of the Czech Republic’s young population . The theoretical and the methodological compotents of this thesis are focused on explaining the basic concepts and ideals of the young generation, as well as the aspects that threaten these opinions and ideals. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ib5be/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Struktura spotřebních zájmů současné mladé generace
Martin Kejř -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Aryna Levchenko -
Vztah hodnotové orientace a struktury spotřebních zájmů současné mladé generace
Jana Kučerová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Mluva a komunikace současné generace žáků II. stupně ZŠ
Jarmila KULOVÁ -
Spotřební zájmy současné mladé generace
Barbora Hromádková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Analýza veřejných výdajů na podporu sportovních aktivit mladé generace
Markéta Matalová