Nikola MALÁ

Bachelor's thesis

Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding

The Facebook recruitment campaign proposal with a focus on employer branding
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook, zaměřený na rozvoj a posílení employer brandingu u nejmenované společnosti v regionu Ústí nad Labem z interního i externího hlediska. K dosažení cíle bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na interní zaměstnance podniku (jak zaměstnanci vnímají organizační kulturu, jejich spokojenost, angažovanost v podniku apod. …more
Abstract:
The aim of this thesis was to create a proposal for a recruitment campaign on the social network Facebook that focuses on development and reinforcement of employer branding in an unnamed company in Ústí nad Labem from both internal and external point of view. In order to achieve the goal, a questionnaire survey was conducted focusing on the company's internal employees (how employees perceive organizational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MALÁ, Nikola. Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management