Bc. Jan Rysula
Master's thesis
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Promotion of a small business on social networks
Abstract:
Smyslem diplomové práce je na základě získaných dat a poznatků zjistit, která sociální síť je pro propagaci reálné drobné firmy nejvhodnější. Na základě tohoto výběru bylo zjištěno, že se pro propagaci zmíněné drobné firmy nejvíce hodí Facebook. Na této sociální síti byly vyzkoušeny tři marketingové trendy. Konkrétně placená reklama, influencer marketing a soutěž. Bylo vyzkoumáno, že nejlevnějším marketingovým …moreKeywords
marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7142
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Eva Fejfárková -
Sociální sítě ve firmách
Anna Wanieczková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance ve firmě XY
Ondřej Hliba -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/6/2022
Kohout, J.
4/6/2022