Bc. Martina Hollarová

Diplomová práce

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem

Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je zhodnocení využívání sociálních sítí v marketingové komunikaci dvou konkurenčních výrobních firem. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Podstatou teoretické části je objasnění problematiky online marketingu a online marketingové komunikace na sociálních sítích. Aplikační část se věnuje analýze obsahu firemních profilů dvou vybraných značek na sociální …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the use of social media networks in marketing communication of two rival manufacturing companies. The thesis is divided into theoretical and applied parts. The essence of the theoretical part is to clarify problems with online marketing and online communication on social networks. The applied part focuses on an analysis of the content of company profiles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích