Propagace drobné firmy na sociálních sítích – Bc. Jan Rysula
Bc. Jan Rysula
Master's thesis
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Promotion of a small business on social networks
Anotácia:
Smyslem diplomové práce je na základě získaných dat a poznatků zjistit, která sociální síť je pro propagaci reálné drobné firmy nejvhodnější. Na základě tohoto výběru bylo zjištěno, že se pro propagaci zmíněné drobné firmy nejvíce hodí Facebook. Na této sociální síti byly vyzkoušeny tři marketingové trendy. Konkrétně placená reklama, influencer marketing a soutěž. Bylo vyzkoumáno, že nejlevnějším marketingovým …viacKeywords
marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedúci: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Eva Fejfárková -
Sociální sítě ve firmách
Anna Wanieczková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Denisa Kronusová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Komunikační a sociální sítě v řízení firem a jejich vliv na zaměstnance ve firmě XY
Ondřej Hliba -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022