B2B komunikace na sociálních sítích v oblasti packagingu – Lucie Lázinková
Lucie Lázinková
Diplomová práce
B2B komunikace na sociálních sítích v oblasti packagingu
B2B social media communication in packaging
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na B2B komunikaci na sociálních sítích v odvětví potravinářského packagingu v evropských zemích. Cílem je prozkoumat současný stav a nástroje digitálního B2B marketingu, analyzovat využití sociálních sítí v tomto odvětví a navrhnout kroky ke zlepšení B2B komunikace na sociálních sítích. Mezi použité výzkumné metody patří kvalitativní výzkum obchodních zástupců, kvantitativní …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on B2B social media communication in the beverage packaging industry in European countries. The objective is to examine the current state and tools of digital B2B marketing, analyse the use of social networks in the industry, and propose steps to improve B2B communication on social networks. The research methods used include interviews with salespeople, quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Klára Kašparová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
Valeriia Stakhovska -
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
Martin Jinda -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení prodejů e-shopu v B2B sektoru
Libor Osouch -
Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
Nikola Černá -
Digitální marketing na B2B trhu.
Petr MARTINÁK -
Digital Demand Generation in B2B market
Patrícia Krausová