Veronika Vavřinová

Bakalářská práce

Vliv reklamy na ženy na mateřské dovolené

The impact of advertising on mothers on maternity leave
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na ženy na mateřské a rodičovské dovolené. Cílem je zjistit, do jaké míry se ženy při rozhodování o koupi výrobků pro své děti nechají ovlivnit marketingovými kampaněmi, zvláště pak televizní reklamou. Vliv reklamy je demonstrován na analýze konkrétní marketingové kampaně propagující léčivé přípravky pro kojence a malé děti. Primární data byla získávána pomocí …více
Abstract:
The present bachelor's thesis deals with the impact of advertising on mothers on maternity leave. The aim of the thesis is to find out how much women are influenced by marketing campaigns, particularly TV commercials, when they consider buying products for their children. The impact of advertising is demonstrated on the analysis of a particular advertising campaign promoting healing preparations for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Odehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31171