Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tématickém bloku – Markéta NOVÁKOVÁ
Markéta NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tématickém bloku
Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tématickém bloku
Fairytale as a soure of topics for integrated theme block work
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tematickém bloku se v teoretické části zaměřuje na témata školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, třídní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a integrovaný tematický blok. Za důležitou je považovaná kapitola Vliv příběhu na dítě předškolního věku, ve které je podrobněji popsán pohádkový příběh …víceAbstract:
The bachelor thesis with the title Fairytale story as a source of topics for the work in integrated thematic block is in theoretical part focused on topics of school training programme for pre-school education, class educational programme for pre-school education and integrated thematic block. The chapter Influence of story on a pre-school child is very important and describes in detail the fairytale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Markéta. \textit{Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tématickém bloku}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/bicis3/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Markéta. Pohádkový příběh jako zdroj námětů pro práci v integrovaném tématickém bloku. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaný tematický celek "Moje obec" v hudebním pojetí
Ludmila Indrová -
Environmentální výchova v mateřské škole formou integrovaných tematických bloků
Veronika HERZINOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ