Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s. – Jana Látalová
Jana Látalová
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost OVB Allfinanz, a.s.
Consumer behaviour in the market of financial advisory focused on the company OVB Allfinanz, a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je, pomocí marketingového výzkumu v oblasti finančního poradenství, získat poznatky ze tří výzkumných oblastí, ty jsou chování spotřebitelů na finančním trhu, vztah spotřebitelů k finančnímu poradenství a znalost společnosti OVB Allfinanz, a.s. mezi spotřebiteli a zkušenosti s jejich poradci. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část popisuje především obecné …víceAbstract:
The goal of this master's thesis is, through marketing research in the field of financial advisory, to gain knowledge of the three research areas, which are consumer behaviour on the financial market, consumer attitude to financial advisory services and consumer knowledge of the company OVB Allfinanz, a.s. and their experience with company's consultants. The thesis is divided into two main parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Martin Chalupecký
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční poradenství a tvorba finančního plánu
Eduard ŠUSTER -
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Jiří Hrdlička -
Nezávislé finanční poradenství a psychologické aspekty prodeje a nabídky finančních produktů
Petra Háčková -
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Zpracování podnikatelského záměru na založení kanceláře finančního poradenství
Milan Košárek -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Příspěvek k návrhu marketingové stategie finančního poradenství
Martin Sedlák -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero