Hledání přístupů k aktivizaci žáků gymnázia při poslechových činnostech se zaměřením na hudbu 19. a 20. století – Bc. Šárka Motalová
Bc. Šárka Motalová
Diplomová práce
Hledání přístupů k aktivizaci žáků gymnázia při poslechových činnostech se zaměřením na hudbu 19. a 20. století
Research of methods of activisation of the gymnázium pupils during listening activities with respect to music of the 19th and 20ieth centuries
Anotace:
Hlavním smyslem diplomové práce Hledání přístupů k aktivizaci žáků gymnázia při poslechových činnostech s ohledem na hudbu 19. a 20. století je především navrhování možných strategií a postupů při práci s hudební ukázkou v hodinách HV. Uplatnění těchto strategií a použití navrhovaných metod přináší žákům prostor pro zapojení vlastního myšlení, rozvoj kreativity, aktivního vnímání a prožívání nejen …víceAbstract:
The main aim of my thesis „Research of methods of activating the gymnázium pupils during listening activities with respect to music of the 19th and 20ieth centuries“ is first of all suggesting the possible strategies and processes while working with a musical sample in the music classes. Applying these strategies and using the methods mentioned in my thesis gives students opportunity to involve their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jaq38/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTALOVÁ, Šárka. \textit{Hledání přístupů k aktivizaci žáků gymnázia při poslechových činnostech se zaměřením na hudbu 19. a 20. století}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/big3q1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Problematika receptivní hudební výchovy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na významové charakteristiky v hudbě
Anežka Indráková -
Postavení lidové písně ve výuce hudební výchovy na 2. stupni základních škol (na podkladě výzkumného šetření)
Michaela Kalinová -
Historie a současnost Kruhů přátel hudby na Uničovsku se zaměřením na činnost spolku v Troubelicích
Roman Kobylka -
Dechová a cimbálová hudba na Břeclavsku se zaměřením na dechovou hudbu Legrúti
Michal Podrazil -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Individualizace při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na 1. stupni základní školy s ohledem na současné trendy ve vzdělávání
Veronika RŮŽIČKOVÁ -
Vývoj hudební scény na Táborsku se zaměřením na kapelu Swing Band Tábor
Lucie Novotná -
Heterogenita třídy a její vliv na výuku hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Barbora LERCHOVÁ