Jaroslav Košatka

Bakalářská práce

Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti

Concept of a company marketing strategy for improvement of economic indicators for a chosen furnishing company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the current state of the marketing strategy of the IKEA company and its improvement. Based on the analysis of the marketing mix of IKEA in general, with a thorough analysis of one of its components, namely the placement, this bachelor thesis proposes improvements for this component of the marketing mix. The method for analyzing the behavior of customers at the IKEA …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jakub Michal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta