Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení – Viktorie Soukupová
Viktorie Soukupová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Factors influencing shopping behavior with an emphasis on buying clothes
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit, jak různé faktory ovlivňují nákupní chování, které faktory to jsou, a v jaké míře zákazníka ovlivňují. Bakalářská práce se soustředí především na faktory ovlivňující nákupní chování v oblasti nákupu oblečení v kamenných prodejnách. Teoretická část je soustředěna na nákupní chování obecně. Je v ní nastíněn marketing, jak se chovají zákazníci, dále je zde popsáno nákupní …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to assess how various factors affect shopping behavior, what factors they are, and how much they affect the customer. The thesis deals mainly with factors influencing shopping behavior focusing on buying clothes in brick-and-mortar stores. The theoretical part provides an insight into shopping behavior in general. It outlines marketing, the way customers behave, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
Decision-making process on the implementation of data analytics solutions in the small and medium-sized business
Volha Bahlai -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
EU-decision making process and non-state actors
Huseyn Valiyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva