Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu – Radka Renčová
Radka Renčová
Bachelor's thesis
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
The competitive environment in the hotel industry in the selected region
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku konkurenčního prostředí hotelových zařízení v regionu Beroun. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, praktickou a návrhovou. První část obsahuje teoretické informace vycházející z odborné literatury a vztahující se k tématu práce, tj. vymezení pojmu konkurence a analytické metody používané k jejímu hodnocení. Vymezení pojmu marketingová komunikace …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on characteristics of competitive environment of hotel establishments in the region of Beroun. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and design. The first part includes theoretical information based on the technical literature and related to the topic of the thesis, i. e. definition of the concept of competition and analytical method used for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12548/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Strategie marketingové komunikace Regionu Liberec
Aneta Ederová -
Integrovaná marketingová komunikace města/regionu
Dana Pařilová -
Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR
Marek Krejci -
Integrovaná marketingová komunikace turistických regionů České republiky
Klára Seibertová -
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková