Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku – Danil Dikarev
Danil Dikarev
Bakalářská práce
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Company Marketing Management within Czech Republic and Japan
Anotace:
Bakalářská práce je věnována marketingovému řízení firmy v České republice a Japonsku a jejím hlavním cílem je porovnat vybrané podniky z těchto dvou zemí pro odhalení případných shod a odlišností v marketingovém přístupu. Teoretická část práce je zpracována metodou literární rešerše na základě odborných českých a zahraničních zdrojů. V této části jsou popsány základní teoretické informace týkající …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the marketing management of a company in the Czech Republic and Japan and its main goal is to compare selected companies from these two countries to reveal possible matches and differences in marketing approach. The theoretical part of the thesis is based on a method of literary research based on professional Czech and foreign sources. This section describes the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/giz7t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Konkurenceschopnost země z hlediska kulturních rozdílů
Jozef Macků -
Firemní kultura estetické kliniky v podmínkách českého trhu
Dagmar Schejbalová -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Firemní kultura u Policie České republiky
Martin Růžička