Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku – Danil Dikarev
Danil Dikarev
Bachelor's thesis
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Company Marketing Management within Czech Republic and Japan
Abstract:
Bakalářská práce je věnována marketingovému řízení firmy v České republice a Japonsku a jejím hlavním cílem je porovnat vybrané podniky z těchto dvou zemí pro odhalení případných shod a odlišností v marketingovém přístupu. Teoretická část práce je zpracována metodou literární rešerše na základě odborných českých a zahraničních zdrojů. V této části jsou popsány základní teoretické informace týkající …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the marketing management of a company in the Czech Republic and Japan and its main goal is to compare selected companies from these two countries to reveal possible matches and differences in marketing approach. The theoretical part of the thesis is based on a method of literary research based on professional Czech and foreign sources. This section describes the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/giz7t/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIKAREV, Danil. \textit{Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/biyled/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Konkurenceschopnost země z hlediska kulturních rozdílů
Jozef Macků -
Firemní kultura estetické kliniky v podmínkách českého trhu
Dagmar Schejbalová -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Otakar Rákosník -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Firemní kultura u Policie České republiky
Martin Růžička