Segmentace trhů s průmyslovými výrobky – Žaneta Krečmerová
Žaneta Krečmerová
Bakalářská práce
Segmentace trhů s průmyslovými výrobky
Segmentation of Industrial Products Markets
Anotace:
Předmětem předkládané bakalářské práce je segmentace trhů s průmyslovými výrobky. V první části jsou popsány obecně pojmy segmentace, segment trhu a uvedeny požadavky, které jsou nutné pro dosažení efektivní segmentace. V další části práce jsou detailně analyzovány kritéria segmentace trhu jak na trzích průmyslových, tak spotřebních a je zde popsán rozdíl mezi trhem průmyslovým a spotřebním obecně …víceAbstract:
The subject of presented Bachelor’s thesis is the segmentation of the industrial products market. The first part of the thesis generally describes the terms of segmentation and market segment. Also the requirements that are necessary to achieve an effective segmentation are mentioned there. In the next section the criteria of market segmentation are analyzed in detail focusing on industrial and consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Eva Švecová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREČMEROVÁ, Žaneta. \textit{Segmentace trhů s průmyslovými výrobky}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bizuqb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
Orkhan Rza -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Umut Ayik -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková