Lucie Horňáková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.

The Analysis of the Marketing Mix in ADRIA GOLD, s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat současné, využívané nástroje marketingového mixu zmrzlinářské společnosti Adria Gold, s.r.o. Na základě marketingových analýz a dotazníkového šetření navrhnout vhodné kroky ke zlepšení aktuální situace podniku a efektivnějšímu využití stávajících nástrojů marketingového mixu. První část mé práce zahrnuje zpracování teoretických poznatků v oblasti marketingového …more
Abstract:
The main objective of my bachelor thesis is to analyze the current marketing mix tools used by the ice cream company Adria Gold, s.r.o. On the basis of marketing analyses and questionnaire survey to propose appropriate steps to improve the current situation of the company and to use the existing marketing mix tools more effectively. The first part of my thesis contains the elaboration of theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horňáková, Lucie. Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management