Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o. – Lucie Horňáková
Lucie Horňáková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.
The Analysis of the Marketing Mix in ADRIA GOLD, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat současné, využívané nástroje marketingového mixu zmrzlinářské společnosti Adria Gold, s.r.o. Na základě marketingových analýz a dotazníkového šetření navrhnout vhodné kroky ke zlepšení aktuální situace podniku a efektivnějšímu využití stávajících nástrojů marketingového mixu. První část mé práce zahrnuje zpracování teoretických poznatků v oblasti marketingového …víceAbstract:
The main objective of my bachelor thesis is to analyze the current marketing mix tools used by the ice cream company Adria Gold, s.r.o. On the basis of marketing analyses and questionnaire survey to propose appropriate steps to improve the current situation of the company and to use the existing marketing mix tools more effectively. The first part of my thesis contains the elaboration of theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horňáková, Lucie. Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová