Lucie Horňáková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.

The Analysis of the Marketing Mix in ADRIA GOLD, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat současné, využívané nástroje marketingového mixu zmrzlinářské společnosti Adria Gold, s.r.o. Na základě marketingových analýz a dotazníkového šetření navrhnout vhodné kroky ke zlepšení aktuální situace podniku a efektivnějšímu využití stávajících nástrojů marketingového mixu. První část mé práce zahrnuje zpracování teoretických poznatků v oblasti marketingového …více
Abstract:
The main objective of my bachelor thesis is to analyze the current marketing mix tools used by the ice cream company Adria Gold, s.r.o. On the basis of marketing analyses and questionnaire survey to propose appropriate steps to improve the current situation of the company and to use the existing marketing mix tools more effectively. The first part of my thesis contains the elaboration of theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michael Fafílek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horňáková, Lucie. Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku