The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education – Bc. Simona Kramosilová
Bc. Simona Kramosilová
Diplomová práce
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
The Potential of Virtual Reality to Support Social Presence in Distance Education
Anotace:
Distanční vzdělávání je vzdělávací formou, jež nabízí mnohé výhody, například časovou a prostorou flexibilitu, avšak ze své podstaty bývá v porovnání s jinými formami studia oslabena v rovině sociální. Tato práce zkoumá tzv. sociální přítomnost coby aspekt sociální roviny, jež se ukazuje jako zásadní pro navazování užších sociálních vazeb, podpory spolupráce či kultivaci pocitu sounáležitosti. Sociální …víceAbstract:
The thesis explores the potential of virtual reality in supporting social presence within the context of distance education. The nature of distance education has provided learners with flexible and accessible opportunities, but it often lacks the social aspect found in traditional forms of education. Social presence, defined as the subjective perception of self and others, is crucial in establishing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ko02r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: Mgr. Alžběta Šašinková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání v sociální pedagogice
Martina Drabantová -
Distanční vzdělávání sociálních pracovníků Profesním institutem na Jahodovce - Vyšší odborné škole sociálně právní
Petra Kolínská -
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
Martin DRLÍK -
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
Kateřina Koumarová -
Pomoc žákům se sociálním znevýhodněním v době distančního vzdělávání
Dagmar Reiterová -
Distanční výuka žáků se sociálním znevýhodněním z pohledu pedagogů základní škol
Renata FRKOVÁ -
Cognitive and Social Characteristics of Collaborative Learning in Immersive Virtual Reality
Michal Sedlák -
Education in Collaborative Immersive Virtual Reality
Brůža Brůža