Sebehodnocení učitelů na prvním stupni základní školy – Mgr. Jana Uhlířová
Mgr. Jana Uhlířová
Diplomová práce
Sebehodnocení učitelů na prvním stupni základní školy
Teacher's self-evaluation at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebehodnocením učitelů na prvním stupni základní školy. Teoretická část zahrnuje tři témata. Pojednává o zásadních změnách ve vzdělávacím systému České republiky, dále o osobnosti ve vztahu k sebehodnocení a poslední kapitola zahrnuje sebehodnocení v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů prvního stupně základní školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Empirická …víceAbstract:
This thesis is about the self-evaluation of teachers at first grade of primary school. Theoretical part includes three parts. First one is about crucial changes in education system in Czech Republic, next is personality in relation with self-evaluation and last one involves self-evaluation in undergraduate education of upcoming first grade teachers at faculty of Education on Masaryk University. Empiric …víceKlíčová slova
změny vzdělávacího systému osobnost a její vývoj sebehodnocení sebereflexe Pětifaktorový model sebesystém identita sebepojetí pregraduální vzdělávání výzkum rozhovory changes of education system personality and it's development self-evaluation self-reflection Big Five model self-system identity self-concept pregradual education research interviews
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gr79s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Ondráčková Dacerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
Perception of the Swedish education system by African immigrant children and youth
Anthonia Imuetinyanosa Kachie-ogoke -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Consequences of the post-pandemic on the education system of Turkey (case study "Turkish students")
Simay Goze Erdinc -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Psychologické aspekty adaptace žáka na změnu vzdělávacího systému
Petra Machálková -
Návrh reformy vzdělávacího systému v ČR jako podnikatelský projekt
Jan Oulehla -
Paradigmatická změna financování vzdělávacího systému
Eliška Jarkovská