Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy – Monika Řehůřková
Monika Řehůřková
Bachelor's thesis
Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy
Consumer decision-making in the sustainable fashion market
Anotácia:
Řehůřková, M. Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá rozhodováním spotřebitele na trhu udržitelné módy. Cílem bylo zmapovat spotřebitelské chování a faktory, které ovlivňují rozhodování jedince při nákupu módního zboží. Práce obsahuje teoretická východiska zahrnující problematiku spotřebitelského chování …viacAbstract:
Řehůřková, M. Consumer decision-making in the sustainable fashion market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2023. The bachelor`s thesis deals with consumer decision-making in the sustainable fashion market. The goal was to map consumer behaviour and factors that influence an individual's decision-making when purchasing fashion goods. The paper contains theoretical starting points including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
- Oponent: Michaela Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Komunikace a osobní rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Iveta Sixtová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová