Developing Reading and Writing Skills Online – Mgr. Kateřina Černá
Mgr. Kateřina Černá
Bakalářská práce
Developing Reading and Writing Skills Online
Developing Reading and Writing Skills Online
Anotace:
Následující práce se představuje vyvíjení online kurzu zaměřeného na psaní a čtení. Text je napsán jako instructional design a pokouší se poskytnout podrobné instrukce v podobě návodu a podpory při vyvíjení online kurzů. Práce vychází ze socio-kulturní teorie a představuje online kurz jako vhodný nástroj ke zlepšení čtení a psaní. Kurz je navržen pro studenty v posledních letech gymnázia a pokrývá …víceAbstract:
Following thesis presents an online course development focused on writing and reading skills. Written as an instructional design, it should provide other teachers with detailed instructions in a form of guidelines and support when creating online courses. Coming from the sociocultural theory the thesis presents an online course as a suitable tool for improvement of reading and writing skills. The course …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bu0d0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: B.A. Aaron Marc Collier
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová