Využití pomůcek pro hmatové vnímání v terapii žáků s narušenou komunikační schopností – Mgr. Adela Plačková
Mgr. Adela Plačková
Bakalářská práce
Využití pomůcek pro hmatové vnímání v terapii žáků s narušenou komunikační schopností
Utilization aids for haptic perception in the therapy pupils with communication disorder
Anotace:
Hlavní téma bakalářské práce je zaměřeno na rozvoj hmatu a hmatového vnímání. Praktická část práce je zaměřená na rozvoj hmatu a hmatového vnímání u dětí s narušenou komunikační schopností. Cílem práce je vytvoření pomůcek, které jsou cíleně využívány v rámci logopedické terapie u osob dětského věku s narušenou komunikační schopností. V závěru práce jsou vyhodnoceny a zpracovány dosažené výsledky do …víceAbstract:
Main subject of bachelor work concentrates on development of touch and perception of touch. Practical part of work concentrates on development of touch and perception of touch in children with maladjusted communication skills. This work aims to create aids which will be specifically used in speech therapy for children with maladjusted communication skills. Records are evaluated and processed into tables …víceKlíčová slova
narušená komunikační schopnost smyslové vnímání hmat hmatové vnímání terapie narušení komunikační schopnosti žák s narušenou komunikační schopností. communication disorder sense perception touch haptic perception therapy of impaired communicational ability pupil with impaired communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azn6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Výuka angličtiny u žáků s narušenou komunikační schopností pohledem učitelů
Šárka Panochová -
Připravenost pedagogů k edukaci žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách
Martina Ušatá -
Vývoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Darina Švábová -
Terapie narušené komunikační schopnosti u žáků se zrakovým postižením
Petra Ondrisková