An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications – Lea Kreutzmann
Lea Kreutzmann
Diplomová práce
An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications
International strategy
Anotace:
The purpose of this research is to develop an international expansion strategy for the start-up company Hotel Quickly into the Indian market. The research was conducted by a combination of qualitative research methods, such as semi-structured in depth interviews with relevant industry representatives. Desk research was gathered from empirical studies and academic literature, such as research journals …víceAbstract:
The purpose of this research is to develop an international expansion strategy for the start-up company Hotel Quickly into the Indian market. The research was conducted by a combination of qualitative research methods, such as semi-structured in depth interviews with relevant industry representatives. Desk research was gathered from empirical studies and academic literature, such as research journals …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58387
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2014
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Ondřej Machek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREUTZMANN, Lea. \textit{An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bjry81/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58387
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Danolt Hersson Díaz Vera -
Open data and mobile application for civil aviation
Kristýna Marie-Thérese Žárová -
Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
Darina UJOVÁ -
La traduction dans le domaine de la mode - tendances du XXe siècle
Kateřina Šabršulová -
Návrh testovacího zařízení pro verifikaci nastaveného 24 bitového kódu systému ATC/MODE-S pro letouny Airbus A32F
Ondřej Sankot -
Mobilní systém pro příjem a dekódování Mode S zpráv
Jan Pejřil -
Analýza marketingové komunikace e-shopu La Mode
Anna Bláhová