Náklady na tvorbu propagačních materiálů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Iva Vaňková
Iva Vaňková
Bakalářská práce
Náklady na tvorbu propagačních materiálů ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Costs of Production of Promotional Materials at ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Práce je zaměřena na náklady na tvorbu propagačních materiálů ve ŠKODA AUTO a.s. Zabývá se video seriálem s názvem Můj stroj, který za účelem propagace společnosti vytváří oddělení Interní komunikace. Cílem práce je analyzovat ekonomický přínos seriálu a navrhnout obecný metodický postup, který může být využit k hodnocení dalších propagačních materiálů. Teoretická část práce je věnována rozdílům mezi …víceAbstract:
The thesis is focused on the costs of production of promotional materials at ŠKODA AUTO a.s. It deals with a video series called My Machine, which is created by the Internal Communication department to promote the company. The aim of the thesis is to analyze the economic contribution of the series and to propose a general method, which can be used to evaluate other promotional materials. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Horák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz
Název
Vložil
Vloženo
Práva