Potenciál využitelnosti a aplikace nového komunikačního kanálu na příkladu konkrétního start-upu – Bc. Hana Stavová
Bc. Hana Stavová
Diplomová práce
Potenciál využitelnosti a aplikace nového komunikačního kanálu na příkladu konkrétního start-upu
Potential of usability and application of a new communication channel on the example of a specific start-up
Anotace:
Diplomová práce analyzuje možnosti implementace nového typu komunikačního kanálu, který má sloužit k propagaci a prodeji reálného produktu. Koncept celé studie je postaven na start-upu brněnské firmy, zaměřující se primárně na výrobu originálních turistických deníků. Cílem práce je zjistit potenciál využitelnosti nově navrhované formy komunikace, s využitím produktů podpory prodeje obsahujících QR …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes possibilities of implementing a new type of communication channel, which is intended to promote and sell a real product. The concept of the study is based on the start-up of a company in Brno, focusing primarily on the production of original tourist diaries. The aim of the thesis is to determine the potential of usability of the newly proposed form of communication, using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ewr9b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Vliv racionality, oblíbenosti produktu a vnímané ceny na efektivnost podpory prodeje
Marie Šteffková -
Návrh projektu podpory prodeje regionálních produktů ekologického zemědělství na území MAS Horní Pomoraví
Karolína Raczková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Marketingová strategie v oblasti podpory prodeje produktu v konkrétním podniku
Gabriela Šírová -
Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech
Věra Průšová -
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
Pavlína Dostalíková