Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Adéla Marušáková
Bc. Adéla Marušáková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií merchandisingových zásad a nákupní atmosféry. Následně jsou poznatky aplikovány na vybrané obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je charakterizovat, analyzovat a následně vyhodnotit tyto aspekty u zvolených obchodních jednotek. Hlavní analyzovanou jednotkou je fashion store Terranova v Českých Budějovicích a její konkurenční jednotkou je Gate také v Českých …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory of Merchandising principles and the shopping atmosphere. Then the findings are applied on chosen business units. The aim of the bachelor thesis is to characterize, analyze and then evaluate these aspects at the chosen business units. The main units which are analysed are Fashion store Terranova in České Budějovice and its rival company Gate in České Budějovice …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/jfb5p/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARUŠÁKOVÁ, Adéla. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bk8ljn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková