Nikol Moravcová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie spol. Česká spořitelna

Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Abstract:
Cílem této práce je popsat a kriticky zhodotit marketingovou strategii společnosti Česká spořitelna, a.s. První část práce je věnována vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a marketingové a komunikační strategie. Praktická část se zabývá současnou situací na bankovním trhu se zaměřením na Českou spořitelnu, a.s., která je zde zárověň porována s jejími hlavními konkurenty. Na základě provedení …more
Abstract:
The objective of this thesis is to describe and critically evaluate marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. In the first part, there are explained key words of marketing, marketing and communication strategy. The practical part is focused on the current situation in the banking market in the Czech Republic, especially on Česká spořitelna, a.s. This bank is also compared with its main competitors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Komínek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72773