Lucie Svojšová

Master's thesis

Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu

Building Credibility of Real Estate Agency via the Internet
Abstract:
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány …more
Abstract:
The main aim of this diploma work is to propose a set of measures for the internet presence of real estate agencies increasing their credibility. Theoretic part deals with notions like internet and internet marketing with a focus on internet marketing tools. Practical part is dedicated to building credibility of real estate agency via the Internet. First, used practices of real estate agencies are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40839

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod