Michaela Francová

Bakalářská práce

Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni

Marketing strategy of the non-profit organization People in Need
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh možných zlepšení komunikační strategie produktu Skutečný dárek neziskové organizace Člověk v tísni. K dosažení tohoto cíle bude sloužit sekundární cíl, který spočívá ve studiu literatury a odborných článků napsaných na téma marketingové strategie neziskových organizací. Teoretická část práce se věnuje charakteristice neziskových organizací, jejich financování …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to propose the improvement of the marketing strategy of the non-profit organization People in Need. This thesis focuses on one specific product that this particular organization offers - the Real Gift. The secondary objective consists of a detailed study of available literature on this topic, including scientific articles that explain non-profit marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50173