Enseigner sur la Suisse en classe de FLE – Bc. Barbora TRCHALÍKOVÁ
Bc. Barbora TRCHALÍKOVÁ
Diplomová práce
Enseigner sur la Suisse en classe de FLE
Teaching about Switzerland in FFL Classes
Abstract:
The objective of the master thesis is to propose different ways how to integrate various topics of Switzerland to the education of French at Czech schools. The thesis is divided into three parts. The first one is focused on different fields concerning Switzerland and the ways how to integrate it to French classes. In the second one, we made the analysis of results of a questionnaire for teachers of …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout různé způsoby, jakými je možné zařadit Švýcarsko a různá témata s ním spojená do výuky francouzštiny na českých školách. Celou práci tvoří tři části. První část je zaměřena na různé oblasti týkající se Švýcarska a způsoby, jak je můžeme začlenit do výuky francouzštiny. Následně děláme rozbor dotazníkového šetření, které jsme provedly u učitelů na českých středních …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Dedková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRCHALÍKOVÁ, Barbora. Enseigner sur la Suisse en classe de FLE. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství Biologie - Francouzského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Využití interaktivních tabulí v hodinách francouzského jazyka na základní škole
Karolína Krejčí -
Mediální výchova jako průřezové téma ve výuce francouzského jazyka
Alžběta Paulasová -
Výuka francouzského jazyka na francouzsko- českých bilingvních sekcích v České republice
Tereza TŮMOVÁ -
Francouzské památky UNESCO a jejich uvedení do výuky francouzského jazyka
Anna Bartáková -
Vizuální prostředky pro výuku reálií v učebnicích francouzského jazyka
Kristýna Girlová -
Využití obrázkové knihy - leporela v hodinách francouzského jazyka
Karolína Loučková -
Výtvarné umění ve výuce francouzského jazyka
Klára Kučerová