Marketingová stratégia pre developerské projekty – Bc. Bartolomej Gonos
Bc. Bartolomej Gonos
Diplomová práce
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Marketingová strategie pro developerské projekty
Anotace:
GONOS, Bartoloměj: Nastavení marketingové strategie při prodeji developerského projektu v golfovém klubu. Diplomová práce. Newton University. Fakulta Marketingu katedra managementu. Vedoucí práce: Mgr. Peter Hajnala PhD., MBA, Stupeň odborné kvalifikace: magistr. Bratislava - 2024, 109s. Cílem diplomové práce je připravit marketingovou strategii při prodeji developerského projektu v golfovém klubu …víceAbstract:
GONOS, Bartolomej: Setting up a marketing strategy for the sale of a development project in a golf club. Thesis. Newton University. Faculty of Marketing, Department of Management. Supervisor: Mgr. Peter Hajnala PhD., MBA, Degree of professional qualification: Master. Bratislava – 2024, 109s. The aim of the thesis is to prepare a marketing strategy for the sale of a development project in a golf club …víceAbstract:
GONOS, Bartolomej: Nastavenie marketingovej stratégie pri predaji developerského projektu v golfovom klube. Diplomová́ práca. Newton University. Fakulta Marketingu katedra manažmentu. Vedúci práce: Mgr. Peter Hajnala PhD., MBA, Stupeň̌ odbornej kvalifikácie: magister. Bratislava – 2024, 109s. Cieľom diplomovej práce je pripraviť marketingovú stratégiu pri predaji developerského projektu v golfovom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Hajnala, PhD. MBA
- Oponent: Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič