Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus – Olga Dobiášová
Olga Dobiášová
Diplomová práce
Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus
The proposal of the optimal type of e-communication for the division of microscopes and industrial endoscopes of the Olympus company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zaváděním nového modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce. Zde jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingových a komerčních komunikací, dále rozdíly mezi kupním rozhodovacím procesem spotřebitele a firem, nastíněna problematika brand managementu, situační …víceAbstract:
The graduatin thesis is devoted to implementation of the new model of e-communication for the division of microscopes and industrial endoscopes of the Olympus company. The first part includes theoretical essentials for the elaboration. The terms concerning marketing and commerial communications are explained in it, such as the differences between the purchasing process of the consumer and the companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Ivo Lukeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7908
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Identification and Authentication in the Context of Personal Data Protection
Viktor Vráblik -
Digital Fundamental Rights in the case law of the Court of Justice of the European Union
Adéla KRÖNEROVÁ -
Ochrana osobních dat ve zdravotnictví podle jednotného práva Evropské unie
Žaneta Dočkalíková -
Big Data v kontextu ochrany osobních údajů v Evropské unii
Rostislava Tománková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
Daniela Mikšaníková -
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
Kateřina Škáchová -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová