Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o. – Dmytro KIT
Dmytro KIT
Bachelor's thesis
Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o.
Marketing analysis of the Ukrainian market for the company Glazura Ltd.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou Ukrajinského trhu. Cílem této práce je zanalyzovat a posoudit atraktivitu Ukrajinského trhu pro tuzemskou společnost Glazura s.r.o., zejména pro oslovení nového segmentu s velkým počtem malých zákazníků a doporučit vhodnou formu vstupu. Posouzení atraktivity bylo zjištěno pomocí třech analýz, zejména PESTLE analýza, analýza pěti sil (Porterův model …viacAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the marketing analysis of the Ukrainian market. The targit of this work is to analyze and evaluete the attractiveness of the Ukrainian market for local company Glazura Ltd., mainly to reach a new segment with a large number of small customers and to recommend a suitable form of entry. Evaluation of attractiveness was found by using of three analyzes, especially PESTLE …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KIT, Dmytro. \textit{Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/bkscbx/.
Jak správně citovat práci
KIT, Dmytro. Marketingová analýza ukrajinského trhu pro firmu Glazura s.r.o.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán firmy Synyt
Eliška Čermáková -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Lukáš Košťál -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková